Vilken kväll på både gott och ont :P

Vilket natt, och inte bara på ett positivt sätt. Började med att min kusin och hans två kompis kom hem till mig och jag hade ingen aning om att dom skulle komma. Jag som var hos mamma och låg i soffan och kollade tv. Så det var bara hem och fixa sig och börja dricka. Emma kom hit oxå så vi hann inte vara här så länge men sen drog vi iaf upp till Sthlm till något ställe som hette Agenta eller Agenda minns inte men där var de bra musik och vi hade roligt. Tills min mobil försvann eller det var igentligen inte min jag hade lånat en kompis mobil för min var på lagning så i paniken sprang jag runt och kollade överallt på golvet och frågade alla vakter men ingen hade sätt den. Fanns inte så mycket att göra spärrade iaf simkortet direkt så nytt simkort med samma nummer kommer men jag har inga nummer kvar, jobbigt! Man har ju som sagt samlat på sig massa nummer på alla dessa år. Vi festade iaf vidare och det var riktigt bra musik så vi dansade mycket så idag har man ont i fötterna. Efter krogen så försvann vissa och jag och Emma visste inte hur vi skulle komma hem för att min kusins kompis skulle köra men han hade ju druckit så det sket sig. Men som tur var så fick vi en bussremsa av kussen så vi åkte nattbuss hem men den gick bara till tumba så i paniken ringde jag Linda från kussens mobil för det var det ända nummret jag kan så hon var så snäll och hämtade oss där. Tack gumman jag är evigt tacksam! Love you.. Så jag var hemma halv sex så idag är man sliten, mobillös och värk i fötterna. Vilket gnäll, haha!
Nästa gång jag ska ut i sthlm så ska jag ha planerat innan hur man kommer hem tänker inte vara med om samma sak igen.

Så om någon försöker ringa mig så finns jag bara på hemtelefonen om jag är hemma. Så tro inte att jag inte vill prata med er :) Nä nu ska jag se på tv och sen sova känns som om det blir en tidigt läggdags idag har sån huvudvärk och är så seg och trött. Hörs kanske senare annars imorgon.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback