Vilka idioter det finns här i stan

En timme senare och jag är fortfarande lika pigg.. När ska jag få sova! Imorgon får jag inte sova så länge max till tio annars kommer jag aldrig in i min vardagsrutin. Juste pratade med en god vän till mig som bor här vid mig hans bil blev upp eldad förra natten vid denna tidpunkt. Jävla idioter det finns! Tycker så synd om honom, han hade inte haft den bilen specielt länge och ny och as snygg var den. Fick se bild och det var inte mycket kvar av den bilen! Ska man inte kunna bo i denna stad och ha en fin bil utan att någon/några ska förstöra den. Idioter finns det gott om!!

Ne nu ska jag göra mig iordning för sovtime måste ju somna nån gång. Hoppas att katterna vill sova för just nu är dom i full gång och busar med varandra! Ja juste för en stund sen så tyckte jag att det blev väldigt tyst här hemma sen hörde jag hur dom krafsade på dörren och ropade från sovrummet då har casper stängt dörren för han har lärt sig att han kan luta sig mot den så öppnas den eller stängds den om det inte är helt stängd. Men ibland när man har stängt dörren lite för att man kollar kläder i garderoberna bakom så öppnat dörren efter ett tag och där står casper och undrar vad jag pysslar med, hehe! Söta är dom mina små liv :P

Ne god natt mer er nu ska jag inte babbla mer!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback