Torsdag ..

Förlåt för dålig uppdatering denna vecka men har varit så trött. Inte van att gå upp så tidigt så man är helt färdig efter jobbet. Har varit och solat nu efter jobbet, var skönt somnade direkt haha. Ska snart fixa lite käk och göra slingor i håret, jag som skulle "vila" håret men känner att jag vill göra lite slingor så det ser lite fräsht ut.

Riktigt skönt med fredag imorgon och då är det kort dag på jobbet så efter jobber (vid halv ett) så blir det stan sen hem och fixa lite innan jag ska träffa Linda för matlagning och Let´s Dance. Ska bli mysigt !!

Nej nu ska jag laga käk as hungrig sen ta en sväng med dammsugaren katterna röjjer ut kattsanden så jag blir tokig :P

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback