Snart läggdags!

Förlåt för dålig uppdatering. Har haft en rolig kväll, först möte jag Linda på ica så handlade vi godis sen till pizzan vid mig Linda skulle äta så satt Tobbe där så vi satt där och käkade. Sen hem till mig så ringer sara när Let´s Dance har gått i en kvart typ så vi bestämmer oss för att komma till dom vid nästa paus. Så då drog vi hem till Kalle där han var och sen Tobbe, Sara och Vera. Så vi har haft det roligt, skrattat rätt mycket ikväll :) Man har alltid roligt i deras sällskap. Men nu är jag trött, juste fick bilderna från nyår av Kalle haha vilka bilder :P


Haha lever in i musik och ger gärnet, syns det? haha fint flygande hår :P



Haha denna får man ta med nypa salt, var vid tre tiden kanske det förklarar väl?!


Som ni ser inga normala bilder och det här var bara tre av 200 bilder då kan ni tänka er resten, haha!


Imorgon eftermiddag ska jag åka till pappa i nyköping för att fira Philip som blir 17år så det blir middag.
Kommer bli trevligt! Så nu tänkte jag krypa ner i sängen för att orka med morgon dagen. Sen gosa med Casper för nu ropar han på Eco för att få uppmärksamhet men Eco ignoerar honom så jag får ge honom uppmärksamheten.

God natt, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback