Sån där lista igen

Ditt namn: Frida Norrman
Längd: 174 cm
Spelar du något instrument: Guitar hero ;)
Vem är snyggast: Oj finns många, men han chuck i Gossip Girls
Vem vet mest om dig: Jag själv :P
Vad vill du ha just nu: Massa pengar och helg
Vilka sjukdomar har du: Ingen sjukdom för allergi räknas väl inte?
Fobier: Spindlar och andra små kryp 
Känner du en snygg kille:
Klart jag gör.
Har du körkort: Nix
Åsikt om jultomten: Tomten är en del av julafton, vad vore julen utan Tomte?
Tycker du att du är attraktiv: Vissa dagar gör jag det.
Din hårfärg och frisyr: Brunt med lite slingor och halv långt hår och snelugg.
Skolväska just nu: haha, ingen.

Har du glasögon: Ja fast bara när jag läser, ser på tv och jobbar. (men glömmer dom ofta)
Hur ser din plånbok ut: Brun och stor från hm.
Favorittv-program: Alla bra serier som Gossip Girl, Desperate Housewives, One tree hill och 90210
När ska du festa nästa gång: På fredag :)
Vad köpte du senast: Pasta pennor, krossade tomater och ostsås och en coca cola :)
Hur mycket pengar har du: Så jag klarar mig :P
Hur svarar du i telefonen hemma: Olika, men oftast tja eller hej det är Frida.
Stjärntecken: Oxen
Ögonfärg: Gröna och lite blått i.

Kroppsform: Ja du, normal kanske? Inte för smal och inte för tjock :P
Kall favoritdricka: Coca cola på burk
Varm favoritdricka: Varm choklad
Säger ofta: Va? haha
Saknar du någon: Ja det gör jag!
Du fikade senast: I fredags
Senast sedda film:  The unborn

Hur känner du dig nu:  Glad
Kan du laga mat: Ja det kan jag.
Vad tycker du om fötter: Ingen fobi men inget jag vill pilla på direkt haha
Är du smart:  Är inte blåst iaf :P
Snarkar du: Ja iaf när jag är förkyld annars inte eller jo ibland haha
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan, och när jag gjorde kunde jag vara mer aktiv.
Lesbisk: Nix
När och varför grät du senast: Igår kväll efter ett samtal <3


Du fikade senast: Julklappar :P



Är du smart: Jag är inte tjock iaf.

Hur tänkte du när du svarade på dessa frågor?



Frida, läge att leta reda på glasögonen kanske =)

2009-01-26 // 21:02:24
» Frida

haha såg det nu, asså jag borde kolla synen. Hade kopplat in datorn till tv och då ser jag itne allt för bra och hade bråttom :D ska ändra det nu.

2009-01-26 // 21:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback