Planer är till för att brytas, eller?

Inget blev som det var tänkt idag, först skulle vi ha gått ut sen sket sig det och då tänkte vi bio men det sket sig med så nu blir det att vara hemma. Inte det jag tänk från börjar men det gör ingenting skönt att bara vara hemma också. Så nu ska jag gå och sätta på mig min mysdress och sen börja plocka undan lite ta en sväng med dammsugaren och tända lite ljus och äta friskgrätang och mysa framför tv:n med lite chips :)
Ikväll skulle man vilja ha en pojkvän bredvid sig men nix inte har man det heller, haha! Klagar på bara ..
Kan ta kort på mina nya gardiner och sen en på min fina mysdress som jag är så kär i så ni får något att titta på vare sig ni vill eller inte :P

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback