LookBook

Jag börjar ge upp med att komma upp i tid. Idag kom jag upp 12.20 inte bra inte men aja nu är jag utvilad iaf!
Har kollat lite på Lookbook där får man ju jätte mycket inspiriation kolla själva har är tre av några av mina favoriter:







Är dom inte fint klädda? Jag funderar på att göra en sån där rosa kjol som hon har på sig, bara att hitta ett sånt rosa tyg och sen köpa ett brett svart resorband sen waula (eller hur man skriver det :P ) bara att sy sen klart :)

Nej nu ska jag äta frukost sen börja städa ska göra det idag kan inte skjuta upp det längre.

Hörs senare, XoXo


» Emma

Du får komma och busa med dom när du vill:)

Jag tycker att kläderna e as fina, och de kommer säkert bli as snyggt om du syr en egen rosa kjol.:)

Puss

2009-01-06 // 15:54:18

Snälla, din stavning suger verkligen. Stavfel hela tiden. Förresten, waula = voilá stavas det....

2009-01-07 // 09:32:31
» Frida

Jag vet att jag suger på att stava! So what..

2009-01-09 // 01:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback