Klar och inväntar Linda

Då var man klar då inte illa att vara klar en halvtimme innan man ska åka, inte likt mig jag är alltid ute i sista sekund.
Har lockat håret, sminkat mig, byt om och sätt två avsnitt av The Hills. Bra gjort av mig, haha!
Till middag blir det kycklingspett med ris och jordnötssås så j*vla gott, min nya favis mat.
Vilken film vet vi inte än Linda ville se Twilight men den har jag redan sätt så det kanske blir Yes man eller vad den heter, verkar rolig :) Är det många som ska festa idag?

Ne om man kanske ska gosa med katterna innan jag drar, dom har ju sovit typ hela dagen så lite mys och lek ska dom få nu :P

Hörs när jag kommer hem, ha de så bra så länge.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback