Hungrig

Nu är jag klar och redo för kvällen. Väntar in Linda som borde komma när som helst!
Vi ska beställa mat från kolgrillen så det blir kycklingspett, cous cous och tzatsiki snacka om gott.
Sen blir det godis och cola oxå :) Kommer bli en super mysig kväll.

Så irriterande när man inte har en kamera så man kan lägga in lite bilder :( Kan ta med digitalkameran men hittar inte sladden så kan inte lägga in bilder. Sen är min mobil på lagning så den kan jag inte heller ta med :/ Får vänta!
Ja juste idag ska jag kika på Lindas kamera på bilder från nyår, har inte sätt några bilder alls från den dagen.
Väntar ju fortfarande på Kalles och Lindas bilder men dom är så sego på att lägga in på datorn ;P

Ne nu får dom ringa är vrååål hungrig!!

Dagens låt: Markoolio - the markoolio anthem
(säger som Anders töntig låt men gör en glad)

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback