Har planer för ikväll.

Städningen gick åt skogen idag, haha men det var rätt väntat eller hur ? :P
Istället jag ska nu fixa mig för jag ska på bio med Linda först ska vi äta middag och sen gå på bio, vi vet inte vilken det blir än men det får vi se när vi kommer dit. Så nu tänkte jag gå och locka håret och sminka mig för att sen se The Hills innan Linda plockar upp mig.


Hon är ju bara för snygg :P

Vad är era planer för idag?

Jag vet att några ska festa idag, hur pallar man på en måndag det är ju försej röd dag imorgon men ändå :P
Hoppas ni får skoj! Än så länge är inte jag party sugen det är bara bra då jag ska försöka festa mindre och spara pengarna så jag och Linda kan åka till göteborg och festa och schoppa en massa sommarkläder där. Vi tänkte typ åka i April/maj där då vi fyller år. Det ser jag fram emot :D

Ne dags att fixa sig tänkte sätta på lite Lady Gaga - poker face as bra låt ju!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback