Dagens vill ha:

 

 

Fin och enkelt outfit som är även bekväm. Detta skulle jag vill gå runt med idag. Kjol och Tee från Gina Tricot, strumpbyxor från Hm och skor från Friis & Company. Dags för tidigt middag är jätte hungrig!

XoXo


» Linda

Detta är fint! Påminner om min outfit i fredags .. fint kan man säga ;)Vad gör du för kul? Pusssar

2009-01-12 // 20:31:27
» Linda

Detta är fint! Påminner om min outfit som jag hade i fredags! fin kan man säga;) Vad gör du för roligt?

Pussar

2009-01-12 // 20:33:17
» Frida

Ja det gör det.. och sån outfit är fint passar till både fest och vardag. Ska se om den kjolen finns när vi är i sthlm jätte fin. Ska även inhandla lite tyg och resår vill sy egna kjolar vill ha en ljusrosa, röd och sen blå. Ska bara komma på hur jag ska göra när jag ska sy bara hehe..



Jag kollar på tv, vad gör du?



pusss

2009-01-12 // 22:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback