Barnhemmet

Kom hem för en stund sen efter att ha varit hos Linda. Hon hämtade upp mig efter att ha varit och käkat middag så då åkte vi och hyrde film och köpte chips och jag köpte även mat (mc donalds) hade inte hunnit äta. Vi hyrde filmen barnhemmet, den var riktigt bra men läskig men inte så läskig som jag trodde att den skulle vara. Alla har sagt att den ska vara skit läskig men då har jag nog sätt läskigare.



Jag skulle vilja sova nu men är inte alls trött, har vänt på dygnet efter jag varit sjuk så ska försöka komma upp skapligt imorn se hur det går, idag gick jag upp halv elva bättre än ett två iaf :D Tänkte slänga på tio år med parlamentet missade den när den gick på tv så tänkte se den nu och äta upp chipsen :P Hörs kankse efter annars imorgon.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback