2009

Åh gud va skönt det var att få skriva 2009, känns overkligt men kul!
Ser fram emot var det nya året har att erbjuda. Jag hoppas på förändringar.
Detta år vill jag Ta Körkort (är verkligen dags för det), hitta min prins, träna för att må bra och gå ner i vikt, åka utomland och sist men inte minst Vinna på Lotto, haha! En del saker är det jag som kan få det att inträffa men som att vinna på lotto och hitta dröm prinsen är nog ödet som kan hjälpa mig med det.

Kvällen igår var väldigt lyckad, jag hade as kul! Var lite segt i början efter maten alla blev nog propp mätta haha. Men sen kom vi igång, blev mycket dans och sång :) Känns mysigt att få fira det nya året med sina vänner. Tog tyvärr inga bilder men det var det andra som gjorde så få be om dom, hehe!

Idag har jag slöat en hel del sen blev det film hos Linda och Tobbe. Blev en skräckis och en komedi :)
Imorgon blir det skärholmen med mamma , mysigt!

Casper har en hemlighet, han älskar sprit :P


Jag och Emma på förfest hos mig, lika?!


Ne nu ska jag ta en dusch innan läggdags.

XoXo


» Linda

Tack för igår snutt!

ses kanske ikväll! Pussar

2009-01-02 // 14:01:48
» Emma

Den där bilden på dig och mig älskar jag, den e as fin:) Puss

2009-01-02 // 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback