12.01.09

God morgon mina fina!

Inatt har jag sovit bra vaknade först vid åtta och sen av att syster ringde vid tio så då var det upp och hoppa. Skönt att vara vaken nu och inte vakna vid ett. Kanske man kan somna ännu tidigare idag igår blev det vid ett, två tiden så det var skönt! Idag ska jag städa lite här hemma, ska diska upp glasen efter i lördags och sen vika tvätt och dammsuga så det är inte så mycket att göra. Vädra lite för det är så skönt med ny luft i hemmet. Men sen får man tända ljus för det blir så kallt annars, haha. Nu ska jag ge katterna frukost och sen börja städa lite innan jag ska äta lunch. Får bli lunch för jag har ingen frukost hemma, hehe!


Jag för några helger sen på förfest hos mig, jag rockar fett Haha!!

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback