09.01.09

Hej hej hallå på er. Allt bra med er idag? Jag är på toppen humör känns som om det kommer bli en bra dag idag.
Jag har varit vaken ett tag men har inte hunnit skriva tills nu. Så vad har jag gjort denna förmiddag då. Jo jag vaknade vid tolv sen pratade jag med Linda i telefonen sen plocka undan lite för katterna river fram alla leksaker på nätterna så då får man städa efter dom ;) Sen har jag vädrat och städat kattlådan. Haha när jag hade ställt upp badrums fönstret så stände jag igen dörren men sen hade Eco öppnat dörren och satt vid fönstret och tittade ut. Rädd som jag blev (tänkt om han skulle hoppa) sprang jag och tog honom  och stängde fönstret. Hehe hade ingen lust att gå ut i kylan pch hämta honom :P Sen har jag duschat så nu sitter jag här och väntar på att håret ska torka så man kan fixa det. Ska äta lite lunch snart hade jag tänkt oxå! Ikväll blir det ju Let´s Dance kväll med Bella och Linda, trevligt!!



Haha en as gammal bild på oss. Först är det Bella sen Linda och sist Jag!!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback