08.01.09

Nu har jag varit vaken ett tag men har inte orkat blogga än. Är seg idag har inte ens ätit frukost än, illa illa haha.
Idag blir det en lugn hemma dag som vanligt men det är nog lika bra för jag vill bli helt frisk ursh hatar att vara sjuk.
Tänkte ta en lång dusch efter att jag ätit frukost. Ja juste jag fick en bok av min syster med familj på julen (mest för skoj) men iaf det står om massa skönhetstips, väldigt bra tips så tänkte göra ett inlägg där ni kan läsa om olika skönhetstips. Visa vet man redan men vissa saker tänker man inte på. Men det får bli efter jag ätit frukost och duschat, vad tycker ni om det? Ja juste såg skit snygga skor på skopunkten vad tycker ni om dom?




Båda kostar 299kr funderar på att köpa ett par av dom när jag får lön har velat haft dom så länge men har prioriterat annat innan. Men nu tänkte jag prioritera dom här denna månad :) Visst är dom fina ?!
Är skit snyggt till svarta strumpbyxor och en översize tröja. Och det är även snyggt till en kavaj där man kavlar upp armarna. Åh en kavaj vill jag oxå ha men det får bli senare när man kan ha dom som jackor, nu är det as kallt ute!

Ne nu kurrar magen. Hörs om ett tag!

XoXo


» Emma

Skorna e as snygga :) Plus att jag skulle behöva lite skönhets tips;) puss

2009-01-08 // 15:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback