03.01.09

Det gick inte alls bra för mig att vakna tidigt idag, vaknade klockan ett kanske för att jag hade glömt att ställa klockan dum som jag är :P Jaha ja undra vad som händer idag då, nu på dagen orkar jag inte göra så mycket blir väl att äta frukost nu snart sen ska jag ringa Linda och se vad som händer. Känner för bio och middag idag. Imorgon blir det iaf STÄDA här hemma och rensa kylen för att sen se vad som behövs har tomt.


Snygga Taylor Momsen

Nu är jag snart frisk är bara förkylningen som måste försvinna hostan är inte så farlig längre.
Men näsan rinner helatiden, blä! Är jag helt frisk så blir det träning på måndag så man börjar komma in i det igen. Har ju varit så lat på den fronten på sistonde.
Dags för frukost nu magen ropar efter maaat!

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback