Tisdag

God dagen!



Äntligen hemma efter en heldag med utbildning. Det var mycket intressant idag, har lärt mig en hel del. Var mycket diskutioner och det är alltid kul! Sen avslutade vi dagen med en tipspromenad runt Scania sjöng, var skönt att få sluta med lite motion efter att suttit på en stol i princip hela dagen. Men har haft lite konstig huvudvärk hela dagen, den kommer och går jobbigt. Kanske kan bero på att jag smällde i mig tre Power King, och nu har jag ont i magen smällde i mig även en påse bilar och en påse Tutti Frutti :) Allt för att hålla energin uppe och det funkade.

Nu lyssnar jag på musik och tänkte städa och duscha innan jag ska till Mamma och slänga in en tvätt. Måste till affären och handla kattmat tog det sista imorse. Sen blir det laga mat korvstroganoff med ris! Mums..

Hörs om ett tag, XoXo


» Leffe

SNÄLLA,SNÄLLA,kan du berätta vad Scania sjöng är? He he he

2009-02-11 // 05:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback