Måndag

Hej, jag är helt slut man känner verkligen av att det är måndag och första dagen på veckan. Fick middag hos mamma idag, hon skulle prova något nytt blev inte riktigt som vi tänkt oss men det gick ner ändå :) kasslern och pressade potatisen var god men såsen till blev sådär lite konstig smak fast vi gjorde efter recept jaja något nytt är alltid kul att göra. Nu har jag kommit hem igen, tänkte ta en lååång dusch eller kanske ett bad innan Familjen annorlunda börjar sen är det två och en halv men på sexan som jag ska se om jag orkar hålla mig vaken :)



Snyggt hår hon har på bilden, så vill jag ha det. Eller kanske inte riktigt så ljust men nästan, ser så somrigt och fräsht ut. Sen flätan gör det extra fint !!

Duschen nu, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback