Lördag

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte haft orken att blogga. Sen sist så har det inte hänt så mycket förutom en stor sak att Bellas underbara dotter kom till världen. Hon kom ut kvart över ett natten till fredag, så vi (jag och linda) var och hälsade på henne på bb igår och såg lillskruttan hon var så söt och liten. Längtar tills jag har en egen men det får vänta :) Sen efter det åkta jag och Linda och handlade lite på ica sen lämnade hon mig hemma och jag somnade nästan direkt på soffan så min fredag kväll bestod mest av att sova, skönt. Så imorse var jag utvilad, vaknade vid åtta och började städa och fixa mig sen ringde mamma så åkte vi och handla mat och till ikea och lite runt omkring. Så nu har jag massa mat hemma :) Och nu ikväll blir det lugnt, kollar på melodifestivalen nu och börjar bli trött så ska slänga på en film efter programmet men känner på mig att jag kommer somna på soffan ikväll igen men det gör inget. Imorgon blir det stan, ska lämna tillbaka en tröja jag köpte i fredags är trevksam över den så då lämnar jag tillbaka den. Men köpte ett par "jeans" leggings från vila och mascara kan lägga upp bilder på det imorgon så ni får se :)



XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback