Klantskalle är vad jag är! haha

Snacka om otur jag har haft idag. Jag skulle köra två växlar på sidan av våran lina där bitarna körs igentligen. Men iaf hade två växlar på en vagn och sen skulle jag köra upp dom färdig byggda växlarna upp för en liten ramp så vart det för tungt så vagnen gick sönder och växlarna ramlade ner på golvet förutom den ena som ramlade på min arm för jag skulle ta emot den av reflex (och dom väger satan, om ni vet hur mkt det är, haha). Så nu värker min arm och det känns som typ "träningsvärk" i armen och har knappt någon kraft att lyfta armen plus att det sticks i fringrarna. Blir det inte bättre förens imorgon så måste jag kolla upp det, snacka om otur. Så det blev ingen träning idag jag som verkligen ville träna, men får träna torsdag om jag får med mig någon. För på onsdag kankse jag och Linda ska hem till Bella och fika och titta på Mindy igen :) Man får aldrig nog av bebisar och inte av mina favorit tjejers sällskap heller.

Ne nu ska jag göra smoothi och vänta på att familjen annorlunda ska börja sen ta alvedon för armen, trodde inte det skulle kännas så här mycket blir bara värre och värre. När det precis hände gjorde det knappt ont.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback