Trötter ..

Jag har varit en liten tröttis nu på kvällen slumrade till på soffan vid åtta men vaknade efter en kvart. Hade lust att lägga mig men ville se Desperate Housewives och piggnade till då men nu blev jag lite trött igen blir nog nanna kudden snart. Sen sist så har jag kopplat av i badet sen legat i soffan och myst med katterna :)

Imorgon väntas det dejt med tjejerna, det ser jag fram emot. Vi ska hem till Bella och fixa lite lunch och se hur dom bor nu dom har ju flyttat igen :P hehe!! Men först blir det upp vid sju och se julkalendern och sen vakna med the voice och äta en god frukost sen fixa sig för vid tio åker vi ut till Bella.



 
Sov gott, XoXo

 



åh vad söta katter ! jätte gullig bild!

2009-12-04 // 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback