Snygga i håret ..

God kväll!
Idag mår jag bättre, men får sån magknip ibland men jag är mycket piggare :) Riktigt skönt!
Dagen började med slöa framför tv:n blev en film som heter Eagel Eye var riktigt bra tycker jag, sen kom Älskling hem efter sitt möte så då vaknade jag till liv hehe och började färga mitt hår så nu är det svart.
Blev bra, är nöjd :) Åkte iväg med mamma och Ubbe och köpte sista julklappen så nu är man klar, skönt!!
När jag kom hem så tittade jag på Ullared, för varje gång man ser det så blir man mer och mer sugen på att åka dit och shoppa loss. Efter Ullared så klippte jag M:s hår så nu är han oxå fin i håret. Tänkte smörja in med med Dova b.u.s så man får lite färg så man kan gå osminkad i fjällen när man åker skidor så man blir lite solbränd när man sitter på Anoraks veranda och dricker öl mitt på dagen :) Åh vad jag längtar till fjällen!!


bild lånad från: google.se

Vi hörs imorgon, XoXo


» carro

vi såg också den filmen, jäkligt bra.. pappa kommer idag och hämtar skidorna du ska låna

2009-12-16 // 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback