Kelgrisar

God kväll!
Igår gick allt galant, det var inga problem alls att ha Max han var så snäll och go :)
Vi kom hem vid tre tiden så sen dess har vi bara slöat och jag har gosat med mina två bebisar Casper och Eco som är hur keliga som helst. Eco sitter här i mitt knä och vill vara med och blogga, han säger mjau haha.
Nu står M i köket och lagar korvstoganoff med ris ska bli gott sen blir det fortsätta och slöa i soffan ska kolla om det finns någon bra film som man kan se sen ikväll men först blir det att se vem kan slå Filip och Fredrik, brukar ni se det? Jag har missat flera för vi har inte varit hemma dom senaste söndagarna.
Nu ropar Casper på mig och Eco så nu får det bli lite bus med dom innan maten, ha en mysig söndagkväll allihoppa.

XoXo


» Emma

Man hinner inte med när du gör om bloggen. den är super fin föresten:)

2009-12-07 // 14:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback