4 Januari

God eftermiddag!
Vad har ni haft för er idag? Jag har varit hos läkaren är sjukskriven och samt med alla ledighetsdagar så ska jag tillbaka till arbetet 4 januari, Äntligen säger jag bara! Ska bli skönt att få komma tillbaka och komma in i vardagsrutinerna igen som har varit/är bortblåsta, hehe. Då ska jag komma igång med min träning igen, skönt och då ska M börja samtidigt på mitt gym så vi kan träna ihop :) Efter läkaren var jag förbi jobbet och pratade med chefen sen åkte jag till mamma för att baka lussebullar, ska bli gott med lussebullar och pepparkakor ikväll till Ullared. Fick även låna ett par julgardiner som hon hade över så nu är det ännu mer julkänsla i köket mysigt tycker jag. Fick även några kvistar från en växt som hon har delat så nu har jag två nya växter i vardagsrums fönstret blev jätte fint, blev större växter än innan plus att dom kommer växa till sig och bli finare.
Nu står M i köket och ska laga Chili corn carne kände att jag inte orkade laga mat då jag har ont i armen och känner att jag ska vila den. Imorgon börjar min rehabträning som jag ska göra varje dag nu så nu ska jag bli stark i armen igen efter gipset :)

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback