18 December

God morgon!!
Imorgon åker jag till FJÄLLEN, ska bli sååå sköönt :) Idag har jag tusen saker att göra känns det som.
Det som ska göras är:

Stor städa,
packa,
bada katterna och klippa klorna,
köpa hem kattsand och kattmat till katterna så dom har hela nästa vecka,
duscha och fixa håret,
smörja in mig med dove,
fixa massa ny musik till ipoden,
fira min mamma och ge henne nyklarna så hon kan ta hand om katterna,
äta en god middag med Älskling.

Ja det var det som ska göras idag, hehe! Nu ska jag äta en god frukost innan jag sätter igång med allt.
Vi hörs senare, XoXo


Hej!

Ja jag såg att du också skulle dit =)

Vi vet inte när vi åker dit, jag ska stanna i mellandagarna i sundsvall hos svärmor och svägerskan sen ska vi se när vi åker upp (dom har stuga där och Tim ska ner och jobba mellandagarna). Men över jul ska vi vara i östersund hos min släkt.. Mycke åkande..



Kram

2009-12-18 // 14:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback