16 december

God dag!

Nu är jag frisk, skönt. Har fått tillbaka aptiten fast får dock inte i mig lika mycket som förut men det kan ju vara bra så matglad man brukar vara, haha :P M är iväg och tränar, jag vågade inte träna idag för då blir jag väl sjuk igen så jag tänkte duscha och fixa mig för jag ska åka med Pappa till min syster på middag och hämta skidorna som jag ska ha till fjällen. Inte många dagar kvar nu :) Imorgon täntke jag packa så jag har det gjort och så att man inte använder det man vill ha med sig för nu är allt nytvättat. Och imorgon blir det träning för mig ska bli skönt ska dock ta det lungt och imorgon fyller min mamma år och min moster :) Sitter och lyssnar på lite musik och tänkte börja göra mig iordning, är roligt att fixa sig när man har musik då kan man dansa och sjunga lite i mellan alla saker man ska göra :) Ingen stress idag inte, nice. Hehe!

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback