Tisdag !!!

God kväll!

Idag var jag uppe med tuppen, hehe. Fast skulle upp tidigare men försov mig lite :P men kom i tid ändå! Följde med Bella till frisören vid nio för att ta hand om Mindy så Bella kunde sitta i lugn och ro. Mindy var snäll helatiden, låg och skrattade åt mina ljud och när jag pratade i telefonen :P Så gullig tjej! Sen tog vi en lunch med Linda och sen gick jag till phonehouse och förnyade mitt abonemang och ändrade det till ett bättre och så fick jag en ny mobil så nu ska jag sälja min andra :) Så jag har lekt med min mobil ett par timmar nu, haha! Efter stan blev det tvättstugan som blev klar för ett tag sen så nu tänkte jag städa lite här hemma så det är fint när jag åker till min syster imorgon för att sova där. Alltid skönt att lämna ett städat hem, sen får jag besök på torsdag så då kan det inte ligga saker överallt :P

Nu ska jag kolla lite internet en stund innan jag sätter igång!


MUMS säger jag bara, hihi!! Om cirka 2,5 vecka ser jag honom live :)

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback