SVIN trött !!

Haha fan va roligt det var igår och vad spontant :) Först hamnade vi på stanley´s och drack öl och tittade på fotbollen sen fick vi för oss att åka vidare in till stan så jocke körde så de var skönt :P Vi hamnade på söder på rocks där det var studentskiva, haha fan va gammal jag kände mig men det var inte så mycket öppet så man fick ta att det var studentskiva, höhö! Var hemma strax efter ett och nu ska jag kila till jobbet, blev inte många timmars sömn men inte så farligt som jag trodde de kunde bli för vi drog ändå rätt tidigt. Kul hade vi iaf, gillar spontan kvällar! Önska mig lycka till på jobbet kommer somna stående idag, haha!

Ha en bra dag, XoXo


» Mia

Tack så mycket :)

2009-04-30 // 10:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback