Nu börjar det hända något!

Jag har precis förflyttat i princip mitt sovrum till vardagsrummet. Så jag ska snart ta en dusch innan jag ska krypa ner i sängen för att se Wipeout och Söndagsparty. Känns skönt att kunna ligga i sängen och glo på tv har ju inte kunnat det förut för jag ´har inte kopplat in tv:n än. Men jag kanske ska berätta varför jag har flyttat sovrummet till vardagsrummet , hehe. Det beror iaf på att Pappa ska komma hit och börja spakla och täcka sovrummet så Ubbe kan komma och måla det. Nu händer det grejer, skönt :) Sen är det bara hallen kvar men den borde gå fort. Så imorgon ska Pappa sova här så han slipper åka ända hem när han är klar. Nä nu måste jag hoppa in i duschen så jag inte missar allt för mycket på Wipeout! Blir inge mer bloggande idag, så God Natt.

XoXo


» Emma

Åh va roligt, du måste lägga upp bilder när allt e klart =)

2009-04-20 // 08:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback