Måndag!!

Blev dålig uppdatering igen, sorry! Igår fyllde Ubbe år  (SÅ GRATTIS I EFTERSKOTT) så det blev firande där men innan gästerna kom så var vi ute en sväng så vi tog en promenad till torekällberget som Liam uppskattade mycket. Sen gick vi ner på stan och åt en glass vid maren. Juste jag spelade bingolotto igår kväll också men vann ingenting :(


Lite bilder ifrån torekällberget, visst ser det mysigt ut?

Sista dagen på långhelgen nu så idag ska jag bara njuta och ta det lungt, har varit full rulle hela helgen!

XoXo


» Sis

jag vann en ny lott =)

2009-04-13 // 13:02:31
» Frida

Wow grattis :) hehe!! Då är ni fast framför bingolotto nästa helg :P

2009-04-13 // 13:10:24
» Linda

T och jag spelade också bingolotto.. jag var ett nummer ifrån att vinna en Volvo XC60, Jag skulle ha O73 och sista siffran innan BINGO blev O71!!! Va så jävla arg igår haha.. Så jag ska fan spela nästa helg igen! ;)

2009-04-13 // 16:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback