Lång fredagen!

Ja gårdagen kändes lång men mycket mysig. Blev först stan där jag och Emma käkade Nanýs sen promenerade vi runt maren och åt glass. Sen åkte vi till ica maxi och skopunkten, blev inget shoppande för någon av oss kanske för att man är pank , haha! Sen åkte vi hem då jag byte om och gick över till mamma för vi skulle på middag hos mormor och morfar. Där vi hade mycket trevligt :) God mat, mycke skratt vi var där länge sen tog vi en promenad hem och gick förbi moster som var hos hennes granne så vi var oxå där en stund tills vi blev trötta. Kom väl hem strax innan tolv och då blev det bums i säng :)

Så idag vaknade man rätt tidigt så jag har hunnit städat och ätit frukost så nu ska jag duscha sen fixa mig för att gå med sopor och kolla om dom har något påskris eller nåt på affären har ju ingen påskpynt alls. Hinner jag så ska jag försöka få med en dagens men lovar inget.

Hörs senare, XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback