Juste glömde ju berätta..

.. att jag har pratat med en tjej här ifrån Södertälje som har oxå cornish rex katter och har fårr kattungar men dom är redan 18 veckor så dom är inte så små längre men hon får inte dom sålda så hon undrar om jag vill ha en för hon kan inte ha alla själv. Men hennes krav var att jag måste följa med på utställning med den kattern och givitvis sa jag JA !! Kul va? Så jag ska hämta Chanel som hon heter på måndag, spännande va?

Såhär ser gullungen ut:



» Linda

Jag ser fram emot måndag då jag ska med dig och hämta hem lilla chanelen :) så söt!!!



2009-04-01 // 16:49:02
» Frida

Tack för att du följer med =) Ska bli så kul gumman! Kommer bli full rulle här hemma igen men bara kul:D

2009-04-01 // 16:50:12
» Emma

åh gud vilken sötnos =)

2009-04-01 // 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback