Idag har man fått mycket gjort!

Redan torsdag, skönt! idag har man gjort det allt som man skulle ha gjort på utbildning så imorgon är det redovisning skönt att man har det klart så man slipper stressa med det imorgon bitti. Efter jobbet blev det träning, det var sjukt skönt att träna. Blev cykling i 30 min sen körde jag på gymmet blev mycket mage ville nästan spy där ett tag för jag körde så hårt, haha sen avslutade jag med 15 min cykling igen så det blev ett bra pass idag. När jag kom hem har jag städat, som verkligen behövdes kattsand i hela badrummet typ. Och nu håller jag på med mat blir fläskfile och potatis ska bli gott! Oj nu måste jag in till köket så jag inte bränner köttet.

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback