Har haft en av dom bättre helgerna på länge !!

Den här helgen har kännts lång kan bero på att det har hänt mycket. Har hunnit målat klart sovrummet (blev grymt bra), varit på landet och solar (så nu är man lite solbränd), grillat och det har även varit en liten tråkig upplevelse och det var när vi skulle grilla igår så kom securitas med min granne i bilen som var dyng rak. Securitas killen hade plockat upp grannen på vägen från stan då han hade ramlat och kunde inte gå själv. Så vi hjälpte honom från bilen för han kunde i stödja foten så kollade vi vad felet var för det såg verkligen inte bra ut så vi satte honom på träsoffan i trappen och kollade foten bara hängde var benet var av. Det var vid fotknölen så hade benet gått av det stack ut ett ben från knölen som hade skurit upp strumpan så vast var det. Riktigt vidrigt! Men iaf det var ju bara att ringa ambulans som fick plocka upp honom för ingen kunde köra för vi hade druckit öl och securitas skulle på något annat jobb eller va det var. Hoppas iaf att det gick bra för grannen. Tillbaka till det roliga har ju även varit på skansen idag så jag har haft fullt upp hela helgen! Det har varit den roligaste helgen på länge. Jag har bara njutit och umgåts med familjen! Finns det något bättre? tror inte de, haha!

Ne nu ska jag kolla på Söndagsparty med filip och fredrik :)

XoXo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback