Fredag !!

På arbetet så sprang tiden iväg vilket var skönt :) Har suttit vid datorn i stort sätt hela dagen och sen tagit massa kort på olika delar och moment, så duktig jag e haha! Sen efter jobbet så tog jag en lite promenad hem och när jag väl kom hem så tyckte jag att det var så skönt att gå så jag byte om och gick en promenad på över en timme och gud så skönt det var. Blev att gå till ica maxi och köpa godis tills ikväll :) Det är jag värd efter en veckas hård träning och sen har jag varit duktig och inte ätit godis eller druckit läsk på hela veckan men det blev en glass för någon dag sen hehe.

Liter bilder från när jag var ute:





Nu måste jag springa ner till tvättstugan har tvättstugan idag..

Hörs senare, XoXo



» Emma

riktigt härligt väder idag =)

2009-04-03 // 15:26:05
» Frida

ja verkligen.. hoppas bara det håller i sig så man kan ta fler promenader :)

2009-04-03 // 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback