Vagel som blev inflamation ..

Torsdag idag så imorn är det alltså FREDAG :D wiie!! Idag var vi ute med jobbet och åt lunch på en kinaretaurang här i stan, de va mkt trevligt och gott. Vet ni igår hade jag en liten vagel i ögat så jag hade en salva i ögat inatt som skulle hjälpa men när jag vaknade så hade ögat svullnat upp och var alldelles rött och jag såg typ inget, skit skumt! Så när jag kom till jobbet så ringde jag läkaren direkt och fick tid rätt snabbt så det var bara åka dit så nu har jag fått inflamation och vagel i ögat, inte så fräsht!! Så nu ska jag droppa i antibiotika i ögat 5 ggr per dag och sen antibiotika salva i ögat under natten i tio dagar, ursch varför skulle det hända just mig? :( Vill få bort det ser ut som stryck nu, haha!!

Imorn är det fredag och då blir det hårförläggning och sen hem och fixa och dona. Och på lördag blir det förhoppningsvis hockey tre kronor mot finland :D Måste bara se!

Ne nu ska jag springa över till mamma som hade förläggning till gardinstång så jag får upp gardiner i sovrummet sen blir det laga käk :D Eller nu kommer mamma istället, hon ville de så då klagar man inte :P

Hörs senare kanske..  Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback