Riktigt seg blev jag nu!

Sorry hann aldrig uppdatera en gång till igår. Carro, Per och Liam kom hit innan vi skulle på festen, dom kom mitt i mitt hårfixande haha så det blev inte allt för fint igår :P Nä skoja. När vi var klara gick vi över till mamma där vi lämnade Liam så körde Ubbe ut oss till festen. När vi kom dit var det mycket folk, inte allt för många som vi kände men vissa kända ansikten såg man. Blev jätte god mat sen efter maten blev de Live band och dans mycket trevligt. Vid halv ett tog vi taxi in till stan då vi gick ut på Olearys. Sen efter Olles blev det hemgång, va en mycket trevlig kväll igår. :D Så idag är man seg. När jag vaknade imorse så drog jag över till Mamma och lekte med Liam, sen när Carro och Per hade vaknat blev de bakis pizza. Haha! Gott var det. Sen drog jag hem och skulle se klart på Vem kan slå Filip och Fredrik men jag somnade så nu vet jag ändå inte hur det gick, men ska kolla på internet hur det slutade. Haha! Så jag vaknade för en stund sen och nu sitter här och funderar på vad man ska äta. Blev så sugen på att göra egna chokladbollar :D Men får se om jag orkar gå till affären och köpa ingridienser.

Ne nu ska jag få i mig något i magen.

Puss å Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback