Nytt i garderoben!!

Här kommer lite nyheter som finns i min garderob.. några är från paketet från hm som kom idag och lite är för månadens shopping som jag glömt att lägga ut! Hoppas ni gillar dom lika mycket som jag :P

    
     
      
 


Bild 1: Skjortklänning från HM
Bild 2: Stövlar från Din Sko
Bild 3: T-shirt med urigning fram och bak, smycken och hår assosiares från HM
Bild 4: Baggy-jeans från Gina Tricot
Bild 5: Långa linnen från Vila
Bild 6: Linne från HM
Bild 7: Lång t-shirt från HM
Bild 8: T-shirt från HM
Bild 9: T-shirt från HM
Bild 10: Kofta från HM
Bild 11: Tyg skor från HM
Bild 12: Örhängen från HM

Så det var det :P
Shit tog mig nästan en tre kvart att skriva detta inlägg, blir så när man äter, gosar med katterna, pratar med folk på msn :D Nu ska jag måla naglarna, bada och plocka undan lite tvätt och diska för syster kommer hit imorn.

Hörs kanske sen.. Puss å Kram

- Dagens låt: Rihanna - Cry -


2008-09-15 // 20:59:00
» Pysen

Kan man handla mer än du?

2008-09-15 // 21:00:03
» Frida

Aa det går nog ska du se =)

2008-09-15 // 21:01:58
» Emma

Hej du gumman :) Bild nummer 10 är super snygg (har en lika dan ) hehe Men de va mycket fina grejer de där:)

Puss puss

2008-09-16 // 08:56:10
» Linda

Fint kan man säga =)I mitt paket som kom förra vecka låg det också t-shirtar från BY ART, jätte fina, men dom får dock åka tillbaka! Hörhängerna har jag också;) Men dom får stanna!!! hihi..

pusselipuss

2008-09-16 // 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback