Måndag..

Va inte lätt att gå upp tio i fem imorse, va rätt trött då men upp kom jag. Lär nog vara värre imorn, puh! Blir att somna tidigt idag, är nog inget sevärdigt idag på tv ändå. På jobbet gick det bra, tiden rann iväg fast vi inte hade något att göra. Eller jo jag kom på att man kan tejpa på golvet så jag märkte upp massa saker så kul har jag haft det :) Efter jobbet tog jag en promenad till saltskog och hämtade mitt paket från HM som kom i fredag och träffade på Emma där :D Va mkt fint och allt passade kan slänga upp lite bilder sen. Då blir Per glad :P haha! Så nu är man hemma och är hungrig och trött. Så blir väl laga käk och sen se nytt avsnitt av gossip girl som jag har på datorn sen vänta på att mamma ringer så ska vi åka till djuraffären och köpa nån spray som jag ska spraya i sängen så inte lille Casper kissar där som han har fått för sig att han ska göra (blir galen snart) sen blir det väl hem och sova. Koppla in tv:n till sovrummet kanske.

Ne nu blir det mat och serie. Hörs kanske sen om jag inte somnat :P

Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback