Lätt road :D

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick min tatuering gjord.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade med Linda i telefonen.
Det sista du sa högt: Kom Casper (lilla katten) vi sitter vid datorn istället :P
Det senaste någon sa till dig: Vi hörs senare.
Vad har du druckit idag: Vatten.
Vad var det senaste du åt: Laxpasta, as gott!
Vad var det senaste du köpte: T-shirt från hm.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Molningt och små duggar.
Godaste glassmaken: Choklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Ja jag tror det!
Drömmer du mardrömmar: Det händer ibland.
Trivs du med ditt jobb:'Absolut.
Favoritklädsel: Mjukisar.
Favoritlåt just nu: Guru Josh Project - Infinity 2008
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt fönster.
Vad gör dig glad just nu: Att jag pratar med Linda.
Vad ska du göra härnäst: Plocka undan här hemma.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg för jag e sjuk.
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: T-shirt och trosor :P
Sommarplaner: Sommaren är slut!
Hur många kuddar sover du med: har sex stycken :P
Spelar du något instrument: Nej,haha
Morgon eller nattmänniska: Kvällsmänniska.
Vad är viktigast för dig: Mina nära och kära!
Är du kittlig: Yes på vissa områden
Snarkar du: Nej eller när jag är förkyld då snarkar jag.
Stjärntecken: Oxe!
Äckligaste insekten: spindlar och ormar.
Stökigt eller välstädat: Välstädat, men är lite stökigt ibland!
Längtar du mest efter just nu: Min livs kärlek :P


» Matte

ormar är väl inga insekter dumbo ;)

2008-09-10 // 16:50:56
» Frida

Haha jag vet men dom är vidriga ändå :P

2008-09-10 // 22:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback