Lååång dag!

Nu är man hemma, så skönt. Jobb dagen gick fort, inte lika seg som alla andra dagar den här veckan. Efter jobber så gick jag bara hem och byte om sen direkt till moster där mamma, mormor och mormors sysling var och sen mina kusiner så vi har umgåts. Moster hade fått det så fint hemma, kommer bli finare när hon fått iordning allt nu är det lite huller om buller för det blev klart med all tapetseringen idag. Nu väntar jag bara på att min lägenhet ska bli ommålad, så man kan börja mysa till det här hemma. Har ingen myskänsla alls. Vill inreda till hösten så man kan ligga hemma i soffan under filtar och bara mysa med massa ljus och varma färger.


         (till sovrummet kanske? vad tycks?)

Nu tänkte jag se film och äta popcorn och mysa med katterna som har varit ensamma hela dagen!
Ha en mysig kväll, puss o kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback