God morgon gott folk!

ÄNTLIGEN FREDAG!! Som jag har längtat :D Om en timme blir det att bege sig till jobbet igen och jobba sista dagen för den här veckan, slutar vid halv sju så är rätt skönt! Efter det ska jag kolla vad mamma har för sig kanske tar en sväng till moster med mamma för att se hur fint moster har fått det hemma. Hon har tapetserat om hela hemmet :) Det kommer nog bli skit snyggt tror jag. Sen blir det att städa undan här hemma så det är fint tills imorn, alltid skönt att ha det nystädat till helgen. Tycker inte ni de? Blir även att b.u.s.a mig och måla naglarna ska ju på fest imorn, 40års fest i Enhörna! Är pappas sambo som fyller sen hennes kompis som fyller så dom har slagit ihop så det blir en brak fest :P Men jag ska dock ta det lungt som jag nämt tidigare :D

Ne nu måste jag börja fixa mig kan ju inte gå till jobbet med morgon frillan och påsar under ögonen, haha!!

Hörs senare. Puss å Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback