Yeah!!

Jahada då var torsdagen arbete avklarat. Skönt, och imorn är det bara halv dag :) Sen är det HELG!! Wiiie..
Min dag har varit hur bra som helst, allt har rullat på fint! Förutom att en på jobbet gick fri spel och började skricka saker (något stolt fel i huvudet kanske) för ingenting. Snacka om att skämma ut sig själv! Jaja jag tänker iaf inte prata med den människan innan men för en ursäkt. Man kan inte bete sig hur som helst!
Efter jobbet blev det att kila hemmåt. Har hunnit städat lite lätt, lagat mat och nu sitter jag här och tänkte kolla igenom internet lite sen måla mina naglar som jag har tänkt göra varje dag, haha! Men nu måste jag vill ju ha fina naglar till helgen. Ska nog se dom två serie premiärerna på femman idag 20.00 SOS Gute och 21.00 Fringe, undra om dom är bra. Hoppas det iaf, kanske blir det fruktsallad och glass till det :P Vore grymt gott iaf!

Dags för lite målning på naglarna, hihi! Tjoo hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback