Wiiiee..

Fy fan va jag e bra :P Nu sover han som en stock gick ju hur bra som helst. När Carro gick så blev han ledsen och började skricka så jag försökte få tyst på honom men det var rättare sagt men omöjligt. Så vi gick upp och då blev han tyst direkt , så jag gick runt och sjöng för honom så såg jag att han höll på att somna så vi gick och la oss igen så då la han sig på sidan och tittade lite på mig och tog mig lite i ansiktet och sen blundade han så somnade han direkt. Så gullig e han, så nu ska jag titta på stjärnor på is och äta godis :)

Imorn när Liam vaknat blir det att gå upp och äta gröt sen ut och ta en promenad och gunga för det gillar han tydligen så mycket så Carro får sova ut. Det är så mysigt att ha honom här för han är så go. Så lätt att ha oxå.
Han är så fin när han ligger och sover där i min säng med sin napp i munnen :P


Nu har jag min gullplutt Eco i knät nu passar han på när ingen Liam skricket och härjar här hemme :P Hehe..

Ne nu blir de tv tittande innan man oxå somnar, hehe!

Puss å Kram


Nu jävlar smäller det,ska ut på byn ikväll.. synd att du e barnvakt för ikväll åker jag inte hem som sist...:D Hoppas ni har det mysigt..

2008-10-11 // 20:58:54
» Frida

Vi hade det hur mysigt som helst, han e så snäll!! Typsit, men snart så blir det FEEESTA igen :D

2008-10-12 // 19:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback