Måndag!!

Jahapp.. vet inte vad jag ska skriva men kände för att blogga ändå!!

Dagen har gått bra, passade på att åka till läkarn idag med mitt skadade finger så dom tvättade rent och tejpade ihop såret för det var fortfarande så pass djupt. Sen har bara dagen rusat iväg. Var lite pinsamt att se vissa människor idag, jag säger bara det att jag har sumpat chansen att "få" den jag vill ha men är man full och dum så får man väl skylla sig själv?! Men en sa till mig på jobbet (den enda som vet om) att jag har nog inte sumpat chansen.. Men känns så iaf! Men vi får hoppas på det bästa, för om jag skulle få det jag vill ( för en gång skull :P ) så skulle jag bli så glaaaad! :D
Jaja nog pratat om det.. 
Efter mamma slutat så åkte vi och hämtade målfärgen som jag beställt så nu väntar jag bara på att Ubbe ska få tid över att börja måla.. sen åkte vi till onoff för att jag skulle reklamera min platt tång som gick sönder helt plötsligt, gick inte att sätta på den helt plötsligt! Men jag fick faktist en helt ny platt tång så jag e så nöjd :D

Ne dags att färga håret, jag vet jag gör det ofta men blev inte så jääätte nöjd med denna mörkbruna/svarta färgen så jag ska bara ljusa upp det lite så det blir mer brunt och inte åt det svarta hållet.. om det funkar försej! Sen ska jag föna och platta håret som jag inte kunde idag, haha!!

Hörs sen kankse annars imorn.. puss kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback