Höst kväll!

Vad gör ni denna höst kväll? Här hos mig så hör man regnet slår mot fönsterna.
Lite mysigt tycker jag, tycker inte ni det? Tog ett varmt bad försut, riktigt skönt och avkopplande. Sen blev det rostade mackor och te och efter det blev det paj som vart kvar från igår, riktigt mumsigt! Nu tänkte jag sätta på en film och krypa ner i soffan. Har riktig myfaktor här hemma nu, har tänkt ljus i alla rum!
Älskar ljus och ett plus tecken är när det doftar vanilj om dom :P Ne nu ska jag krypa ner i soffan och gosa med mina snuttar som ligger och väntar på mig! Utan mina snuttar hade det varit väldigt tomt här hemma.

 
(Mina snuttar Casper och Eco)

Ne säger god natt nu oxå kommer inte orka blogga sen om jag känner mig rätt :P

God natt, puss och kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback