Hmm mm..

Då var onsdagen snart slut, shit va dagarna rinner iväg!! Dagen har gått väldigt fort, har pysslat med mycket små saker idag. Satte upp klähängor och "inredde" våran förbättringsgruppsplats.. blev hur fint som helst =)
Sen jag kom hem har jag inte gjort allt för mycket, somnade på soffan en stund. Och nu har jag tvättstugan och tänkte börja med maten så fort jag har varit i tvättstugan och slängt in en runda till med tvätt.. Hmm vad ska man äta idag då? Kanske stektpotatis och korv hmm svårt :P Blir iaf att lägga mig i badet när man e klar med tvättandet och matlagningen!!

Nää nu ska jag se vad jag ska äta och förbereda så det bara är att laga ihop det sen.. ska ju ändå till tvättstugan om en kvart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback