Hemma igen!

Efter lite latande i soffan så träffade jag Linda och vi drog upp till heron för att äta mat och titta på film blev rallybrudarna. Den var bra :) Linda fick en kick efter filmen och körde rally hem :P Hehe slalom baby slalom :D Efter vi hade varit på bion så åkte vi och möte Tobbe, Kalle och Sara vid willys och sen åkte vi vidare till Emma och Sebbe där vi snacka skit och tittade på roliga klipp och så.. dom andra drack och skulle ut men inte jag och Linda. Var mycket trevligt där, var första gången jag var i Emma och Sebbes nya lägenhet den var så fin!!


( lite snacks vi köpte va :P )

Nu är jag hemma igen och sitter framför datorn med min morgonrock, så mysigt! Ska snart gå och tvätta av mig och hoppa i säng eller om jag ska lägga mig i soffan och titta på tv men då lär jag säkert somna direkt :P
Hoppas ni har haft en bra lördag det har jag!


( Casper när vi mysade i soffan imorse )

Tack Linda för en underbar kväll!
Puss och Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback