God förmiddag eller vad de nu e :P

Vad har ni för er?! Jag städar för fullt. Har precis vikit tvätt och diskat nu blir det att damma och dammsuga sen måste jag laga lunch innan jobbet så man klarar sig tills det är matrast vid 18.40 ikväll. Skit sen middag tycker jag för vi börjar ju redan 14.30! Gårdagens arbetsdag gick fort vi stod stilla första fyra timmarna pga material brist sen så köttade vi på utavhelvete :D haha !! Idag får jag vet om jag får gå tidigare på fredag för sis och Liam kommer hit. Tror inte de ska vara några problem! Asså vet ni det kliar i mina fingrar vill bara handla massa nya kläder har sätt så fina kläder men nej nej det går inte, suck. Blää, hehe!

Ne nu ska jag fortsätta med mitt städande, undra vad det blir för lunch idag kanske makaroner och köttbullar. Hmm det skulle försej vara väldigt gott, enkelt och gott!



Hörs kanske innan jobbet om jag hinner annars hörs vi ikväll.. Puss åh Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback